RUNO - KANSSASI - Runojen sarja 20. osa

Kuva Microsoft 365 kuvapankki
Joka ainoa päivä olen onnellinen tietäen olevani rakastettu. Olen hämmentyneen kiitollinen siitä, että olemme saaneet kokea tämän matkan ja ihmeen. Että saimme tavata tässä maailmankaikkeudessa. Osasimme pysähtyä ja olla läsnä toisillemme juuri oikealla hetkellä. Näin sen piti mennä - Luojan isommissa suunnitelmissa.

Blogin Facebook-sivulla ja Instassa muisteloita.TÄSTÄ linkistä pääset REUNALLA PELOTTAA-Facebook-sivulle.
Liityttehän seuraamaan!


KANSSASI

... olen saanut olla itseni, omanlaiseni. Matkamme varrella olen oppinut avaamaan sinulle vaikeitakin asioitani, ajatuksiani, haavojani, tuntojani. Ymmärtänyt paremmin elämänkulkuani. Oppinut ymmärtämään sitä, miksi olen nyt tällainen. Olen kohtaamisemme myötä muuttunut. Sillä, ihmeellinen matka tämä on ollut - henkisesti. Ei aina helppo, mutta voi - miten niin kovin antoisan ihmeellinen. Onneksi uskalsin hypätä. Onnekseni tunsit samoin. Onneksi olen saanut jakaa elämäni ...


Tarinamme - Runojen sarja 20. osa


KANSSASI


OLEN KOKENUT KANSSASI

SYVÄLLISEN INTOHIMOISEN,

RAKKAUDEN OLEMUKSEN.

 

OLET KUUNNELLUT, YMMÄRTÄNYT, HELLINYT,

KUIN HAURASTA KUKKAA SYLISSÄSI KANTANUT.

 

OLEMME OPPINEET

MITÄ ON JAKAA JA LOHDUTTAA,

ISOT JA PIENET, JOTKA HARMITTAA.

MITÄ ON RAKASTAA,

VAIKKA ÄRSYTTÄÄ, VÄSYTTÄÄ.

 

KANSSASI OLEN KOKENUT

GALAXIN JA ELÄMÄN KAUNEUDEN.

SEN SYDÄMESTÄ TOISEEN SIIRTYVÄN

TUNTEEN YLIVERTAISEN IHMEELLISEN.


#armo #kiitollisuus #onni #rakkaus #reunallapelottaa #runo #sairas #toivo 

Kirjoituksia:








Jos viihdyt kirjoitusteni ääressä - liittyisitkö seuraamaan myös Blogit.fi:ssä? Voit seurata blogia Facebook-sivun ja Instagramin kautta – TAI VAIKKA MOLEMPIEN!! Klikkaathan Blogikirjoitusten - blogin ylävasemmalta LUE (näyt lukijana kuvalla tai ilman!!)

Olisi kiva, jos jakaisit ja vinkkaisit kirjoituksista muillekin! Blogitekstien alla on pikkuriikkiset jakopalikatKIITOS JA KUMARRUS.

Ei kommentteja: