RUNO - OLEN RAKASTANUT, OLEN RAKASTETTU - Runojen sarja 21. osa, päätös

Kuva Microsoft 365 kuvapankki

Olen onnellinen. Olen saanut rakastaa. Olen rakastettu. Kauniimpaa asiaa en maailmassa tiedä. Maailman kokee kauniimpana paikkana, kun on saanut rakastaa ja saanut vastarakkautta. 

Blogin Facebook-sivulla ja Instassa muisteloita.TÄSTÄ linkistä pääset REUNALLA PELOTTAA-Facebook-sivulle.
Liityttehän seuraamaan!


RAKKAUTTA ON MONENLAISTA

Rakkaus vanhempiin, perheenjäseniin, kumppaniin. Rakastaa voi lemmikkiä ja lähimmäistä. 
Rakkaus voi tulla elämään yllättäen tai hitaasti hiipimällä. Jokainen ymmärtää rakkauden määritelmän ja olemassaolon omalla tavallaan - samoin sen merkityksen ja tuntemuksen.

Tämän runosarjan runot perustuvat omaan rakkaustarinaani. Tekstit runojen yhteydessä lisäsin tarinamme selvennyksen vuoksi. Runosarjan runot ovat aikajanallinen matka alkukipinästä ja kiinnostuksen syttymisestä aina tämän tekstin julkaisuhetkeen.

Kiitos kaikille teille, jotka jaksoitte kahlata kaikki osat läpi.
Hatunnosto teille, joille aihe on ollut punainen vaate, mutta jotka olette jaksaneet pysyä blogin seuraajina ;) .
Seuraavaksi (ainakin toviksi) vaihdan kirjoittamaan jostain ... muusta.

Tarinamme - Runojen sarja 21. osa



OLEN RAKASTANUT, OLEN RAKASTETTU


SAAVUIT KUIN TAIVAAN LAHJANA,

LÄHES IHMEENÄ, JOHDATUKSENA.

KESKI-IÄSSÄ, EHTOOPUOLELLA,

KUN MELKEIN JO HALUSI LUOVUTTAA.

 

LÖYSIMME VASTAKAPPALEEMME. 

SAIMME ELÄMÄNILON, LAHJANA TOIVON.

RAKKAUDEN HERKÄN, SYVÄLLISEN, AIDON.

 

OLEN SAANUT RAKASTAA, SAANUT VASTARAKKAUTTA.

ON SIELUNI TERVEEKSI HYVÄKSYEN RAKASTETTU.

 

KUN LÄHDEN AIKANAAN PAIKKAAN PAREMPAAN,

USKON, SINUA ODOTAN JA UUDELLEEN KOHDATAAN.

MUISTAN IKUISESTI

OLEN RAKASTANUT, OLEN RAKASTETTU.

#armo #arvaamaton #haave #kiitollisuus #onni #rakkaus #reunallapelottaa #runo #toivo

Kirjoituksia:

RUNO - Muistot haalenneet

RUNO - Näkymätön

RUNO - Itsensä unohtanut




RUNO - Kosketus olkapäälle

RUNO - Helppo hengittää

RUNO - Rakkauden maljasta joimme

RUNO - Rakkaalle vuosipäivänämme

RUNO - Kosketus olkapäälle

Jos viihdyt kirjoitusteni ääressä - liittyisitkö seuraamaan myös Blogit.fi:ssä? Voit seurata blogia Facebook-sivun ja Instagramin kautta – TAI VAIKKA MOLEMPIEN!! Klikkaathan Blogikirjoitusten - blogin ylävasemmalta LUE (näyt lukijana kuvalla tai ilman!!)

Olisi kiva, jos jakaisit ja vinkkaisit kirjoituksista muillekin! Blogitekstien alla on pikkuriikkiset jakopalikatKIITOS JA KUMARRUS.

Ei kommentteja: