Joku muu

Toivotko toisinaan
olevasi joku muu?

Minä
vastaan kyllä ja juu.

Olen toivonut
olevani sekä jonkun
toisen nahoissa
että elämässä.

Epävarmuus ja
huonommuuden tunne

ovat monille
meistä tuttuja.

Ajatus siitä, että
tämä menee taas pieleen
on usein opittua.

Auttaa, jos
käy läpi tosiasiat
ja ne asiat,
jotka ovat ihan ok.

Oma epävarmuuteni
liittyy ennen kaikkea
kanssakäymisiin.

Introverttina
ja aivosumuisena
väsyttää
olla alati
tarkkaavainen
ja nokkela.

Haaveet
ja toisten
huomioiminen
auttavat jaksamaan.

Kannustus ja tuki

ovat meille jokaiselle
korvaamattoman tärkeitä.

Joku muu💗

Itsevarmuus nollassa.

Kateutta on
toisinaan
pienessä pollassa.

Epävarmuudessa
vapisen.

Huonon
itsetuntoni
rapakossa
rämmin.

Aalloilla elämän
unelmoin

itsevarmuudesta,
sanavalmiudesta,
nokkeluudesta.

kauneudesta
ja vaikka
mistä muusta.

💗

Oispa,
edes

yhden
kauniin
hetken

“joku muu💗

joka hehkuu”
💗

Kamala Luonto ‑sarjis 21–3008💗


💗