ja ihan liikaa
kannettavaa.
Sitä
eletyn
elämän
painolastia.
💗
Kun
on
vaikeaa.
Kun
mielen
on
vallannut.
ahdistus,
alakulo ja
epätoivo.
Niissä mietteissä
on yritettävä rauhoittua.
Keskityttävä hengittämään
ja ihan vain olemaan.
ilman ajatuksen murusia.
Parempi jättää
ne syvemmän
tuumailut
niihin
parempiin
aikoihin.
💗
Vaikeina hetkinä
riittää että,
muistaa hengittää
hitaasti sisään ja ulos.
Jokainen hetki rakentaa
siltaa kohti toivoa.
mutta se tuska.
Se lyö voimalla
polvilleen ja
yhä uudelleen.
Se pistää
huokaamaan
itsekseen.
hiljaa.
On vain aikaa.
jona toivoo
huolien ratkeavan
ja rauhaa sieluun
rakentavan.
💗
Toisinaan tuntuu.
että toisille on
annettu liian
raskas taival.
Toisinaan
sielumme
itkee.
Huutaa
hiljaa ja lujaa.
💗
Pieni
ihminen
avuttomana.
Hädässään
korkeimman
apua
rukoilee.
💗
Mietin - millainen on - liian raskas taival?
💗

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti