Tuhansina harmaina päivinä

Maalaus: Susanna Huovinen
Joskus on katsottava
sisimpänsä syövereihin.

Mietittävä itseään.

Joskus on tehtävä
elämänsä 
tilien tasaus.

Joskus oman
hyvinvointinsa takia,

on löydettävä voimaa
tehdä isojakin muutoksia.
Vaikka tulevaisuus on aina
täysi arvoitus.

Tämä on kirjoitus
niistä päivistä
kun mikään eikä
mitään varsinaisesti
tapahdu

ja silti,
kaikki tuntuu 
kovin
raskaalta.

💗

Tuhansina harmaina päivinä
ilmassa huokui sivuutus ja
painostava läsnäolon vaikeus.

Menneet nousivat pintaan
ja sitä mietti ihan kaiken hintaa.

Ei tämä ollut itsekkyyttä,
ihan vain tarpeen ja oikeutettua.

Uudelle oli tilaa annettava.
Omaa tahtoaan, tarpeitaan
kuunneltava.

Omaksi parhaakseen tehtävä.

ALKOI OLLA ISOJEN PÄÄTÖSTEN AIKA.


💗


Ei kommentteja: