Sinä merkitset - Olet tärkeä

kuva: helena turpeinen – pensseleitä

Miten kuluttavaa on jatkuva tavoittelu
ja elämän loputon vaatimuslista.

Omatunto soimaa heti, jos ei aikaansaa.

Koska meillä on  lupa pysähtyä
olemaan, tuntemaan, aistimaan
ja huomaamaan ja tuntemaan.

Miuistamme toisistamme
yhteiset jaetut hetkemme
ne hauskat ja voimaannuttavat.

Ne meitä toisiimme yhdistävät,s
isintämme avaavatja
ihmisyyttämme kannattelevat.

💗

Toivon, ettei vertailtaisi.

Kuljettaisiin ihan vaan omaa polkua.
Huomattaisiin ihan jokaisen tärkeys

💗

Ehkä huomaisimme toistemme merkityksen
Ehkä tavoittaisimme sen aina janoamamme.

Tyytyväisyyden.


Sinä merkitset - olet tärkeä.

💗


messages of light

💗



Ei kommentteja: