
Helluntai on nyt, mutta se hokema – jos ei heilaa…
Onko typerämpää sanontaa?
Heila voi löytyä
milloin ja mistä vain,
joten huoli pois
heilaa kaipaavat!!
Ilman heilasteluakin
voi elää oikein hyvää elämää.
Helluntai on Pyhän Hengen juhla
ja kirkon syntymäpäivä, jolloin
lohduttaja, puolustaja ja auttaja
annettiin ihmiselle rinnalle.
Jos heilaa kaipaa.
Nykyään on monenlaisia polkuja.
On myös kristillisen arvomaailman
jakaville suunnattu deittisovellus Valo.
Se itselleen sopiva
voi marssia elämään
täysin yllättäen.

Helluntai on nyt, mutta se hokema – jos ei heilaa…
Onko typerämpää sanontaa?
Heila voi löytyä
milloin ja mistä vain,
joten huoli pois
heilaa kaipaavat!!
Ilman heilasteluakin
voi elää oikein hyvää elämää.
Helluntai on Pyhän Hengen juhla
ja kirkon syntymäpäivä, jolloin
lohduttaja, puolustaja ja auttaja
annettiin ihmiselle rinnalle.
Jos heilaa kaipaa.
Nykyään on monenlaisia polkuja.
On myös kristillisen arvomaailman
jakaville suunnattu deittisovellus Valo.
Se itselleen sopiva
voi marssia elämään
täysin yllättäen.
Ikiaikainen vietti💗
Mikko Alatalon laulu
Ihmisen ikävä toisen luo
kolahti minuun radion soidessa.
Yläasteikäisenä
toisen ihmisen syli
alkoi tuntua
kaipaamisen arvoiselta.
Jo luolamiesajoista
on tiedetty, että porukassa
on parempi olla hengissä
pysyäkseenkin.
Monella on kaipuu
jakaa elämänsä
oman kultansa kanssa ja lopulta
myötä‑ ja vastoinkäymiset yhdessä.
Toiset kaipaavat omaa rauhaa.
Parisuhde vaatii kompromisseja,
eikä aina vain kolahda.
Jos parisuhteen perustaa
lähinnä ulkoisen paineen vuoksi
elämä voi käydä raskaaksi.
Osa elää oikein tyytyväisenä yksin.
annetaan niin olla ilman lisäpaineita.
On parempi elää niin kuin itsestä tuntuu.
Mikko Alatalon laulu
Ihmisen ikävä toisen luo
kolahti minuun radion soidessa.
Yläasteikäisenä
toisen ihmisen syli
alkoi tuntua
kaipaamisen arvoiselta.
Jo luolamiesajoista
on tiedetty, että porukassa
on parempi olla hengissä
pysyäkseenkin.
Monella on kaipuu
jakaa elämänsä
oman kultansa kanssa ja lopulta
myötä‑ ja vastoinkäymiset yhdessä.
Toiset kaipaavat omaa rauhaa.
Parisuhde vaatii kompromisseja,
eikä aina vain kolahda.
Jos parisuhteen perustaa
lähinnä ulkoisen paineen vuoksi
elämä voi käydä raskaaksi.
Osa elää oikein tyytyväisenä yksin.
annetaan niin olla ilman lisäpaineita.
On parempi elää niin kuin itsestä tuntuu.
Ihmisen ikävä toisen luo💗
En tahdo olla yksin,
tahdon olla sylityksin.
Katsoa toista syvälle silmiin
hyväksyviin
minua rakastaviin.
Ikävöin.
kaipaan
Silitystä, hyväilyä,
hellää kosketusta.
Kaipaan
rakastavaa katsetta,
yhteenkuuluvuutta.
Janoan
sitä ikiaikaista viettien voimaa
tunteiden paloa, yhteistä elämää
ja jaettuja huolia ja kokemuksia.
Kaipaan rinnalleni ihmistä
jakamaan elämäni.
💕
En tahdo olla yksin,
tahdon olla sylityksin.
Katsoa toista syvälle silmiin
hyväksyviin
minua rakastaviin.
Ikävöin.
kaipaan
Silitystä, hyväilyä,
hellää kosketusta.
Kaipaan
rakastavaa katsetta,
yhteenkuuluvuutta.
Janoan
sitä ikiaikaista viettien voimaa
tunteiden paloa, yhteistä elämää
ja jaettuja huolia ja kokemuksia.
Kaipaan rinnalleni ihmistä
jakamaan elämäni.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti