Juhlapäivä - blogin käyntikerrat yli 30 000.
Mieltä lämmittää.
Kiitos.💗
Suunnataan katseet eteenpäin.
Muistetaan,
haaveilu ei maksa.
Vointikuulumisia - ohita vaan
Vointini on jatkunut alavireisenä.
Olen kärvistellyt toista viikkoa
vointini takia. Päivät on menneet
lekotellen ja labroissa.
Ärsyttää - ottaa pattiin
kuin pientä oravaa
tämä olo.
Mies on passannut ja paaponut.
Tehntyt ruoat ja siivonnut,
Kirjoittaa vielä jaksan. 😉
Eilisen labran ja monen lepopäivän jälkeen
pieni kävelylenkki - hyvin hitaasti.
Pihassa kokeilimme sulkapalloa.
Piti keskeyttää 15 pisteen jälkeen
rintakivun iskiessä kunnolla.
Napapiikeillä viikonlopun yli.
Uusi viikko alkaa labrakäynnillä.
Ketutus- ja itsesäälihetki.
Mielessä verbaalimanailua.
Vaihdan suuntaa
eteenpäin katsomiseen ja
haaveilun kultaiselle keskitielle.
Niin tuttua kauraa ja haaveita
Voinnin vaihtelu ja huonot olot,
voi- niin tuttua kauraa.
Kynnys lähteä apua hakemaan
on korkea sairauksieni
moninaisuuden ja
harvinaisluonteen takia.
Uskon, että minulla on kotona
sopivat tropit - voin kärvistellä.
Tylsää tämä on, mutta sairaalan
hupiranneke on tuhat kertaa
tylsempää.
Mieluummin
hiihtelen hiljaa hissutellen
villasukissa kotilattioilla,
Uneksin paremmasta
huomisesta.
Mieheni on puhkunut
minuun uskoa itseeni
ja toivoa rintaani:
Hän on sanoittanut
miten huippu olen:
Itsetuntoni on
suhteemme aikana
kohonnut huimasti.
En enää aina pyydä anteeksi
olemassaoloani
en pakita
heti sivuraiteelle
no, ainakaan niin usein kuin ennen.
Kannustavaa palautetta
kirjoittamisesta
Kiitos te ihanat💗

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti