🌤️ Aurinko hellii jo valollaan
Viime päivinä kevätaurinko
on ilahduttanut olemassaolollaan.
Hanget sulavat kohisten ja
valon määrä lisääntyy.
Vuoden pimeinä aikoina
monen hymy on kateissa.
Valon lisääntyessä
kasvot kirkastuvat.
Pitkän hiljaisuuden jälkeen
on ihanaa kuulla lintujen
liverrystä ja kujerrusta.
Kevät on kaunista ja
toivoa herättävää aikaa, eikö?
Toivonpilkahduksiin ja
valonpisaroihin
on hyvä tarttua.
Pienistä puroista ne isot joetkin alkavat.
Pieniä on mitoiltaan pienen ihmisen ilot.
Huomasithan!
Aurinko hellii jo valollaan. 🌤️
Kevät rientää huolia haalistaen.
Pyyhkien altaan murheen aallon.
Ilman täyttää lintujen liverrys iloinen,
Tuoden meille toivon hentoisen.
Huomaathan.
Aurinko hellii jo valollaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti