Olisi hyvä oppia hiljentämään
ja hiljentymään kiireenkin keskellä.
Kun katsomme rauhassa
voimme hahmottaa elämää
kokonaisemmin.
Huomaamme, että
onnea on koti ja rauha.
Monella on elämässään paljon hyvää.
On monia syitä olla kiitollinen.
Yritetään elää seesteisemmin.
Kiitollisina.
Hiljaa hyvä tulee, eikö?
Hienoa, jos ympärillämme on ihmisiä
heitä,joiden seurassa voimaantuu.
Luottavaisessa seurassa voi ajatella
tämän hetken yli ja ihan minne vain.
On vapauttavaa tuumailla ja antaa ajatusten lentää.
Ja antaa sanankäänteiden pulpahdella.
On hyvä levätä, huilata, hölläillä,
latailla ajatustensa akkuja.
Sitten voi jakaa hyvää energiaa muyös toisille.
Luottoihmisen tunnetilan vaistoaa,
oivaltaa ilman sanoja.
Hektisten aikojen jälkeen
mieli tarvitsee hiljaisuutta.
Annetaan välillä ajatustemme,
katseitteme harhailla ja
asettua rauhassa jonnekin
ihan päämäärättä vaeltamaan.
Oletko joskus keskittynyt seuraamaan
pölyhiukkasten tanssia?
Olethan huomanut miten tavattoman
pienistä voimme hurmaantua?
Ihan vaan pysähtymällä ja huomaamalla.
Hurmaannu ja seuraa joskus tarkemmin
ympärilläsi olevaa ja muita ihmisiä
mysö omia tärkeimpiä ihmisiäsi.
Yhdessä höllöily on kivaa ja se rentouttaa.
On hyvä löytää omaan elämään
seesteisyyttä ja rentoutta.
Ihan jotta jaksaisimme tätä elämän tasaisuutta
ja toisaalta jatkuvia muutoksia,
joita nykyelämä tarjoaa.
Seesteisyys💗
katsoo ja
Huomaa
Toisten ja omat
paremmin hyväksyy.
Hyväksyy heikkouden ja
elämän ikuisen keskeneräisyyden.
Pysähtymällä ja
rauhoittumalla.
Voimme hoksata enemmän.
unelmia ajatellen.
Seesteistä rauhaa
elämään💗
| Kevennyksenä Kamala Luonto ‑sarjis (11–1165) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti