Kestä vielä

Moni on elänyt
huomaamattaan
pitkiä aikoja

keskittäen katseensa ja
kaikki voimavaransa
muualle.

Monilla on
kipeitä
kokemuksia.

Monilla on
ihmissuhteissaan
mitätöintejä.

Ne saavat tuntemaan
riittämättömyyttä
suhteessa
muihin.

Seurassa
voi myös
tuntea
syvää
yksinäisyyttä.

Monilla on huolia.
ja monella taholla
monenlaista
hoidettavaa.

Monia on lyöty
sanallisesti
alas.

Moni nuolee
sielunsa haavoja
hiljaa itsekseen.


Vaikeilla hetkillä
muista,

Kestä vielä.

Olet tärkeä.

Kestä vielä💗

Kun synkkyys kampittaa
ja mielen mustaa.
Anna  itkun tulla.
Aamu pyytää 
luottamaan.
Hetkiä ohikiitäviä 
huomaamaan.
Huolet hellittävät hiljakseen.
Parempia tulee 💗uskothan sen.
Tartu apuun ja huomisen toivoon.
Syvään hengitä.
Muista.
💗
Sinä olet tärkeä.
Kestä.
💗
Kestä vielä.
💗


Ei kommentteja: