On etuoikeus ja voimavara,
jos elämässämme on heitä
joille voimme kertoa mitä
vaan ihan suodattamatta.
Heitä - lähes enkeleitä,
jotka auttavat aina kun voivat.
Lohduttavat, myötäelävät,
kannattelevat karikoiden
ja vaikeiden hetkien yli.
Luovat uskoa huomiseen
ja vielä
lupaavat pysyä rinnalla.
tai myötätunnon osoitus toiselle
on tärkeää.
Jätämme aina kohtaamisissa
itsestämme jotain toisillemme.
Läsnäolo
On hyvä välittää lohtua
ja kannattelua.
Elämänuskon ja
myötätunnon kultaista mantraa.
Läsnäolo ja kuuntelemaan
pysähtyminen
ovat taitoja
joiden äärelle
pitäisi pysähtyä.
Aina ei tarvitse
jäädä vatvomaan
tai löytää ratkaisuja.
Uskotaan, toivotaan,
välitetään ja rakastetaan
nyt, kun ollaan tässä.
EKG-seurannan kuvasta
käyräni on oikean rivin ylin.
mietteitä kiitollisuudesta,
siitä, että
Olen yhä tässä.
Olin muistoa vilkaisemassa.Ei itsestään selvää.Tässä hengittää, olla ja elää.💗
Olla kevään tuloa ihailemassa.Käydä pikkulenkillä köpöttämässä.Jänön jälkiä tutkimassa.Aurinkoa ihailemassa.💗
Tässä täysin palkein elän.
Toivon sieluja koskettavani.💗
Olen yhä tässä.Nauttimassa. Kokemassa.💗
En odota seuraavaa elämää.En säästä hehkua.En lämpöä.
💗
Olla kevään tuloa ihailemassa.
Tässä täysin palkein elän.
Toivon sieluja koskettavani.
Olen yhä tässä.
En odota seuraavaa elämää.
💗
Kotiläksyksi:
Ulkoiluta itseäsi.
Nauttikaa kevätauringosta!
Kuunnelkaa Aki Sirkesalon Parempaa elämää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti