![]() |
| Kuva: Facebook‑sivu Zen to Zany |
Ei ole helpompaa,
kuin itsensä mollaaminen.
Aina löytyy joku meitä
näpsäkämpi ja parempi.
Huomaamme toisten
erinomaisuuden,
mutta kovin harvoin
omia hyviä puoliamme.
Kehuja saadessamme
vakuuttelemme.
ettei tuo mitään.
Kiitosten
vastaanottaminen
on monille hankalaa.
Moni on epävarma itsestään.
Moni meistä on haavoilla.
Me suomalaiset emme pidä
itsestämme tai
osaamisestamme juuri ääntä.
Monen itsetunnolle tekisi hyvää
oppia ottamaan kiitokset vastaan
rennosti tyytyväisenä kiittäen.
Ja se viesti sydämeensä
totena vastaanottaen.
Yksi mitätön moite
saattaa pyyhkiä pois
ainutkertaisuuden ja hyvän tunteen.
Vertailemme itseämme
jatkuvasti ja usein tuntuu,
että aina joku on parempi.
Lapsille opetetaan,
ettei satuteta ja
että puhutaan kiltisti.
Muistetaan olla
myös itsellemme
kiltti ja armollinen.
Toivon, että
sanoisimme
toisillemme
ja itsellemme
Hyvin sä vedät
Huomenna
aurinko nousee
ja me jatkamme.
💗
Hyvin sä vedät.
Alhoissa ja nousuissa,
elämäsi hetkissä.
Olet riittävä.
Olet hyvä.
Huomaa.
Olet sopiva.
Edessäsi on onnistumisia,
monia toivon ja ilon hetkiä.
Usko ja luota.
Hyvin sä vedät.
💗

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti