Käperryn pieneksi

Moni ahdistuu uutis‑ ja tietotulvasta,
epäoikeudenmukaisuudesta.

Toisinaan uutispimentoon
sukeltaminen voisi olla suotavaa.
Ettei avaisi jokai linkkiä ja mediaa.

Yrittäisi vaan elää
omaa pientä
eristettyä elämäänsä.

Kehuttaisiin, kannustettaisiin,
silitettäisiin, paijattaisiin.

Sanottaisiin kauniita
aina, kun se on mahdollista.

Ristitään kätemme.
Toivotaan että
maailman myllerrys
pian rauhoittuu.

Käperryn pieneksi💗

ihan mannaryyniksi.
R
yhdyn siivoiluun,
musiikin kuunteluun.
💗
Käperryn pieneksi.
Lasten seuraksi
juttelemaan,
puuhastelemaan,
hämmästelemään
ja kutittelemaan.
💗
Käperryn pieneksi.
Ihan itsekseni.
Kiitän rakkaista.
💗
Voi meitä onnekkaita
tavallisine murheinemme,
koteinemme ruokinemme.
💗
Lähetän toiveen
Asetan käteni ristiin.
Rukoilen.
💗

💗

Ei kommentteja: