![]() |
| Kuva: Microsoft 365 ‑kuvapankki |
Syvällä suomalaisuudessa
elää ajatus
omat asiani ja pärjään itse.
Avun pyytäminen
ei ole heikkoutta.
Se on viisautta.
Se antaa toisille
mahdollisuuden auttaa.
Liika sinnittely
voi pahentaa tilannetta.
Avun pyytäminen
on itsestä huolehtimista.
Se on viesti keholle ja elämälle.
Nyt on tiukkaa.
Kun pyytää apua, niin pääsee usein
nopeammin kuntoon.
Saa tekemättömät tehdyksi
ja jaksaa eteenpäin.
💗
Apua
Voi ja kannattaa antaa,
kun huomaa toisen olevan
vaikeassa tilanteessa.
Lasten kasvatuksessa
olisi tärkeää näyttää esimerkillä
auttamisen hyvää tekevää voimaa.
Avun saaja saa palkkioksi hyvän olon,
itselleen ja autettavalle.
Auta ja pyydä apua💗
jos väsy silmää painaa
tuhat huolta ahdistaa,
muista itseäsi arvostaa
ja ota apua vastaan.
Aina on avun tarpeessa olevia,
aina olisi autettavia.
Huomatessasi toisen
alakulon
kysy rohkeasti
Saanhan auttaa?
voimia elämäänne

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti