Ihan retroa

Lauantain hömppäily, valvominen
ja muutama säälittävä tanssimuuvi
tuntuvat kropassa.

Tämä eukko alkaa olla aika retroa
Lauantainen Solid Zue oli pukeutunut
letkeän retrosti.

Eilen silmiini osui vanhoja kuvia ja kas,
nostalgia-aalto pyyhkäisi ylitseni.

Oi aikoja, muotia ja muistoja.
muistan otosten kuvaushetket.

Valokuvilla on ihmeellinen voima
palauttaa asioita elävästi mieleen.

Tämän olen huomannut myös
muistisairaiden kohdalla.

Valokuvia kannattaa napsia ja taltioida
itselle ja jälkipolville muisteltavaksi
muistiin palauttajaksi.

Maailma muuttuu vinhaa vauhtia
me siinä jotenkin mukana.

Hyvä että toiset asiat on kehittyneet.

Toivon, ettei minusta tulisi mielensäpahoittajaa,
joka haikailee vain vanhaan hyvään aikaan.

Jokaisessa ajassa on jotain hyvää
ja aina paljon sellaista, jonka voisi vaihtaa.

Ennen oli ennen, nyt on nyt.
Hyvä niin. pääsääntöisesti kai.

Jokainen meistä elää siinä ajassa
ja paikassa, johon sattuu syntymään.

Aikuisena voimme toki muuttaa ja reissata,
jos siihen on halua ja mahdollisuus.

Ihan retroa, nostalgiaa muistoissa
valokuvien muodossa. 
Sitä muistaa tunnelmat
ja 
hetket ja naurut.

💗

Toisinaan mieleen palautan,
mitä kaikkea on tapahtunut.
Mihin olen jo ehtinyt.
Mistä kaikesta olen selvinnyt.

Ei enää nuori ole ulkokuori.
Peilistähän katsoo💗
jo melkein retromuori.

Olen siis-  ihan retroa 💗


ei tietoa kuvan alkuperästä - onks teillä?


💗

 

Ei kommentteja: