![]() |
| kuva microsoft kuvapankki |
Elämän epävarmuus on iskenyt silmille
ihan uudella tavalla.
Korona.
Ukrainan tilanne
ja Venäjän uhittelu.
Tuli monta isoa ja täysin odottamatonta epätodennäköistä yllätystä.
Näihin emme osanneet varautua.
Nyt opetellaan uusien
uhkien ja aikojen sietämistä.
Nyt huomaa, että
pienessä tylsässä elämässä
ei ole mitään vikaa.
Sen huomaa viimeistään,
kun saa siipeensä ja elämä
koettelee kovalla kouralla.
Murehdimme usein jo ennakkoon.
Vertailemme itseämme ja elämäämme.
Meitä vaivaa
Kärsimättömyys ja kyvyttömyys
kestää arjen toistuvaa tylsyyttä.
Välillä on hyvä tympiintyä ihan kunnolla.
Tutustua perimmäisiin ajatuksiinsa.
Tylsistyneenä hoksaa,
miten hyvää tekee
huomata elävänsä.
Ihan vain olla ja hengittää,
henkäys kerrallaan kiitollisena.
Elämästä - elämän lahjasta.
Elämä on vain henkäyksiä.
Samaa ainaista toistuvaa
sydämen sykettä ja
keuhkojen pumppausta.
Henkäyksiä
Arki ja pyhät.
Arkiset askareet,
iänikuisen samat
mietteet.
Ei aina haluaisi
tutustua itseensä
ja puutteisiinsa.
ja silti
Elämän
muuttuessa
arvaamatta,
huomaa
miten ihanaa on
juuri se kaikki
tavanomainen
tylsyys ja
ihan jokainen henkäys
henkäys
kerrallaan
uudestaan ja uudestaan
💗
ihan
jokaista
henkäystä
arvostaen
💗
![]() |
| Kamala Luonto ‑sarjakuva, päivän kettu 135011 |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti