![]() |
| Kuvan lähde Microsoft 365 ‑kuvapankki |
Minulla on teoria siitä, että epäonni ja
aineelliset menetykset tulevat sarjoina.
Tuntuu kuin pidentyneiltä
maanantaifiiliksiltä.
Epätodennäköisiä hajoamisia,
sattumuksia on riittänyt omiksi tarpeiksi.
Leuka kohti uusia pettymyksiä.
Raha on vain rahaa – eikä sitä mukaan saa-
Asioita on hyvä suhteuttaa,
kun oikein harmittaa.
Hankalauuksissa on hyvä muistaa
asioilla on tapana järjestyä.
Elämä on aina vähän pielessä ja kallellaan
ja silti - jollain tapaa ihan hyvin kai?!
Ja kun oikein tarkkaan katsoo,
siinä on lähes aina jotain
kultareunuksen arvoista - eikö?
Ei kahta iIman kolmatta
rohkeutta ilman päättäväisyyttä.
surua - rakkautta eikä
odottamisen onnea ilman kaipausta.
En olisi tässä
tällaisena
ilman
vaikeita eilisiä.
![]() |
| kevennykseksi Kamala Luonto 18-2061 |
💗


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti