Ei kahta ilman kolmatta

Kuvan lähde Microsoft 365 ‑kuvapankki

Minulla on teoria siitä, että epäonni ja
aineelliset menetykset tulevat sarjoina.

Tuntuu kuin pidentyneiltä
maanantaifiiliksiltä.

Epätodennäköisiä hajoamisia,
sattumuksia on riittänyt omiksi tarpeiksi.

Leuka kohti uusia pettymyksiä.
Raha on vain rahaa – eikä sitä mukaan saa-
Asioita on hyvä suhteuttaa,
kun oikein harmittaa.

Hankalauuksissa on hyvä muistaa
asioilla on tapana järjestyä.

Elämä on aina vähän pielessä ja kallellaan
ja silti - jollain tapaa ihan hyvin kai?!

Ja kun oikein tarkkaan katsoo,
siinä on lähes aina jotain
kultareunuksen arvoista - eikö?

Ei kahta iIman kolmatta

Ei
oppimista ilman takkuamista.
onnistumisia ilman yrittämistä.

ei
rohkeutta ilman päättäväisyyttä.
mielihyvää ilman mielipahaa.
katumusta ilman erehdystä.

ei
välittämistä illman ihmissuhteita.
surua - rakkautta eikä
valon kajoa ilman pimeyttä.

ei
odottamisen onnea ilman kaipausta.
kaipausta ilman rakkautta.

En olisi tässä
tällaisena
ilman

vaikeita eilisiä.

💗

kevennykseksi Kamala Luonto 18-2061

💗

Ei kommentteja: